Brugervejledninger

FAQ

  • Den kan du bestille direkte ved YouSee på 70 70 31 50, eller ved at besøge YouSee butikken i Waves-Storcenter
  • Først skal vi have registreret dig som medlem hos os, derefter kan du bestille din bland selv pakke hos YouSee.
  • Telefon YouSee på 70 70 31 50, eller ved at besøge YouSee butikken i Waves-Storcenter
  • Så ringer du til os hos KabelPlus, så sørger vi for resten.
  • Kr. 30/måned som afregnes af YouSee. Det vil sige at du får 2 regninger, 1 fra os (KabelPlus) og 1 fra YouSee.
  • Efter du har bestilt den hos YouSee, får du den typisk tilsendt indenfor 2 arbejdsdage.
  • Alle spørgsmål som ikke indebærer faste TV-pakker kan stilles til YouSee, enten online i chat, pr. telefon eller ved besøg til YouSee butikken – https://kundeservice.yousee.dk/

Gode råd til pixeleringer

Pixeleringer kommer 9 ud af 10 gange som følge af for lavt eller for højt signal.

Pixeleringer kan fx komme af:

  • Serieforbundet stikdåser, hvor kablet hele tiden køres videre fra en stikdåse til den næste.
  • Ældre og uskærmet antennekabler.
  • Defekte tekniske komponenter fx fordeler (den kan sidde ved indgangskablet til huset eller på loftet) eller en stikdåse.
  • Fejljusteret antenneforstærker.

Det er 11 år siden, at den første iPhone blev lanceret. Det er sidenhen gået stærkt med, at de fleste mennesker har en smartphone og man er blevet mere forvent omkring sin telefons funktioner. Det vil også sige, at behovet for internet i mobilnettet – formentlig det internet, som du i dag kender som 3G eller 4G – og i den forbindelse har teleselskaberne fået lov til at anvende de samme frekvenser, som de frekvenser dine TV-kanaler bliver leveret med. Det skaber problemer nogle steder, fordi signalerne kommer til at forstyrre TV-signalet og derfor skal dine tekniske komponenter som kabler, fordelere og stik være afskræmet korrekt.

Hvis du oplever pixeleringer på dit TV-signalet anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på tlf. 71 992 991 (alle hverdage kl. 11-16.30) eller sender os en e-mail på kundeservice@kabelplus.dk. Vedhæftet meget gerne billeder og beskrivelse af dine interne installationer til din e-mail.

Teknikerhjælp

Teknikerhjælp koster kr. 895.- pr påbegyndt time plus materialer.

TV Filterskift / ændring af TV pakke koster  400.-

Oprettelse af TV pakke koster 400.-

Driftsinformation:

5. juli 2022|

Kære Kabelplus Kunde

Vores teknikere har rettet fejlen og du kan nu benytte dit TV & Bredbånd.

Med Venlig Hilsen
Kabelplus

Kanalsøgning på en Samsung TV

Kanalsøgning på en LG TV

Download PDF

Hjemmeinstallation af TV og Internet

SENESTE INDLÆG:

407, 2022

Overgravet Fiber mellem Vallensbæk og Albertslund

4. juli 2022|

Kære Kabelplus Kunder.

Grundet overgravet Fiber mellem Vallensbæk og Albertslund er der desværre nedbrud på TV & Bredbånd. Vi forventer normal drift i morgen formiddag 05. Juli 2022.Vi beklager

Med venlig hilsen,

Tlf.: 71 992 991
E-mail: kundeservice@kabelplus.dk
Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra 11.00-21.00 samt lørdage, søndage og helligdage fra 11.00-16.00.

306, 2022

Omlagt fiber i nat

3. juni 2022|

Vi har i nat – sammen med TDC-NET – omlagt fiberen der forsyner jer med TV og Internet til en anden routning, som skulle give mindre chancer for udfald, og vi har samtidig etableret en ny redundant fiber, så vi håber med dette, at vi fremadrettet kan undvære de mange afbrydelser, der har været i foråret.

Vi og TDC-NET beklager de evt. problemer det har givet jer som Internet- og TV bruger. En stor del af afbrydelserne skyldes arbejdet med den nye Letbane.

Med venlig hilsen,

Tlf.: 71 992 991
E-mail: kundeservice@kabelplus.dk
Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra 11.00-21.00 samt lørdage, søndage og helligdage fra 11.00-16.00.

2705, 2022

Fibernedbrud i Ishøj Centrum

27. maj 2022|

Ishøj Centrum har i øjeblikket nedbrud på TV- og Internet, som skyldes fejl i TDC’s fiberforbindelse til Vejlebrovej. TDC-Net arbejder på at løse problemet, og alle berørte husstande har fået en SMS.

Vi sender løbende SMS’er og når TDC har repareret fiberfejlen, så opdaterer vi her på hjemmesiden, og sender en SMS ud igen. Vi beklager de problemer, som dette måtte medføre INAF kunder i området.

Med venlig hilsen,

Tlf.: 71 992 991
E-mail: kundeservice@kabelplus.dk
Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra 11.00-21.00 samt lørdage, søndage og helligdage fra 11.00-16.00.

1605, 2022

Generalforsamlingen aflyst

16. maj 2022|

Ishøj Ny Antenneforening (INAF) må desværre aflyse den ordinære Generalforsamling, der skulle afholdes i morgen, den 17.5., grundet bestyrelsens ønske om at behandle vedtægtsændringer mere dybdegående, idet nogle af paragrafferne strider mod nogle af de Hovednetstilsluttede foreningers egne vedtægter. Det nye tidspunkt for afholdelse af Generalforsamlingen, offentliggøres i løbet af denne måned, og vil nok være ultimo august eller september på grund af den kommende periode med sommerferie mm.

 

Bestyrelsen beklager dette, og ønsker en god sommer.

 

Mvh

 

Bestyrelsen i INAF

1105, 2022

Fredag: Lukket

11. maj 2022|

Vores kontor i Ishøj Centeret har lukket Fredag 13.05.2022 grundet helligdag

Du kan træffe vores kundeservice på 71 992 991 fra 11.00 til 16.00

Med venlig hilsen,

Tlf.: 71 992 991
E-mail: kundeservice@kabelplus.dk
Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra 11.00-21.00 samt lørdage, søndage og helligdage fra 11.00-16.00.

2504, 2022

Generalforsamling 2022

25. april 2022|

Kære medlemmer af INAF
TV & Antenneforeningen

Ishøj Ny Antenneforening afholder Ordinær generalforsamling Tirsdag den 17. maj 2022 kl. 19.00 i Salen, Strandgården 19, C, 2635 Ishøj.

Se venligst indkaldelse med vedtægtsændringsforslag her

Med venlig hilsen,

Tlf.: 71 992 991
E-mail: kundeservice@kabelplus.dk
Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra 11.00-21.00 samt lørdage, søndage og helligdage fra 11.00-16.00.