Brugervejledninger

FAQ

  • Den kan du bestille direkte ved YouSee på 70 70 31 50, eller ved at besøge YouSee butikken i Waves-Storcenter
  • Først skal vi have registreret dig som medlem hos os, derefter kan du bestille din bland selv pakke hos YouSee.
  • Telefon YouSee på 70 70 31 50, eller ved at besøge YouSee butikken i Waves-Storcenter
  • Så ringer du til os hos KabelPlus, så sørger vi for resten.
  • Kr. 30/måned som afregnes af YouSee. Det vil sige at du får 2 regninger, 1 fra os (KabelPlus) og 1 fra YouSee.
  • Efter du har bestilt den hos YouSee, får du den typisk tilsendt indenfor 2 arbejdsdage.
  • Alle spørgsmål som ikke indebærer faste TV-pakker kan stilles til YouSee, enten online i chat, pr. telefon eller ved besøg til YouSee butikken – https://kundeservice.yousee.dk/

Gode råd til pixeleringer

Pixeleringer kommer 9 ud af 10 gange som følge af for lavt eller for højt signal.

Pixeleringer kan fx komme af:

  • Serieforbundet stikdåser, hvor kablet hele tiden køres videre fra en stikdåse til den næste.
  • Ældre og uskærmet antennekabler.
  • Defekte tekniske komponenter fx fordeler (den kan sidde ved indgangskablet til huset eller på loftet) eller en stikdåse.
  • Fejljusteret antenneforstærker.

Det er 11 år siden, at den første iPhone blev lanceret. Det er sidenhen gået stærkt med, at de fleste mennesker har en smartphone og man er blevet mere forvent omkring sin telefons funktioner. Det vil også sige, at behovet for internet i mobilnettet – formentlig det internet, som du i dag kender som 3G eller 4G – og i den forbindelse har teleselskaberne fået lov til at anvende de samme frekvenser, som de frekvenser dine TV-kanaler bliver leveret med. Det skaber problemer nogle steder, fordi signalerne kommer til at forstyrre TV-signalet og derfor skal dine tekniske komponenter som kabler, fordelere og stik være afskræmet korrekt.

Hvis du oplever pixeleringer på dit TV-signalet anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på tlf. 71 992 991 (alle hverdage kl. 11-16.30) eller sender os en e-mail på kundeservice@kabelplus.dk. Vedhæftet meget gerne billeder og beskrivelse af dine interne installationer til din e-mail.

Teknikerhjælp

Teknikerhjælp koster kr. 595.- pr påbegyndt time plus materialer.

TV Filterskift / ændring af TV pakke koster  400.-

Oprettelse af TV pakke koster 400.-

Kanalsøgning på en Samsung TV

Kanalsøgning på en LG TV

Download PDF

Hjemmeinstallation af TV og Internet

SENESTE INDLÆG:

1611, 2021

Butik er lukket fredag

16. november 2021|

Kære kunder

Fredag den 19. november 2021, lukker vores butik i Ishøj Østergade 22, kl. 13.30 grundet intern uddannelse.

Vores telefoner er ligeledes lukket samme dag fra kl. 13.30 til kl. 16.30 – vores telefoner er med andre ord åbne fredag fra kl. 11.00-13.30 og igen fra kl. 16.30-21.00.

Vi gør dette for, at give vores kunder den bedste kundeoplevelse!
Med venlig hilsen,

Tlf.: 71 992 991
E-mail: kundeservice@kabelplus.dk
Vores kundeservice har åbent alle hverdage fra 11.00-21.00 samt lørdage, søndage og helligdage fra 11.00-16.00.