Brugervejledninger
FAQ
- Den kan du bestille direkte ved YouSee på 70 70 31 50, eller ved at besøge YouSee butikken i Waves-Storcenter
- Det kan du her: https://selvbetjening.kabelplus.dk
- Først skal vi have registreret dig som medlem hos os, derefter kan du bestille din bland selv pakke hos YouSee.
- Telefon YouSee på 70 70 31 50, eller ved at besøge YouSee butikken i Waves-Storcenter
- Efter at vi har oprettet dig som medlem af antenneforeningen, og har sendt dataene til YouSee, kan du registrere dig via dette link:
- YouSee ID eller: https://id.yousee.dk/opret-login/forening
- Så ringer du til os hos KabelPlus, så sørger vi for resten.
- Kr. 30/måned som afregnes af YouSee. Det vil sige at du får 2 regninger, 1 fra os (KabelPlus) og 1 fra YouSee.
- Efter du har bestilt den hos YouSee, får du den typisk tilsendt indenfor 2 arbejdsdage.
- Alle spørgsmål som ikke indebærer faste TV-pakker kan stilles til YouSee, enten online i chat, pr. telefon eller ved besøg til YouSee butikken – https://kundeservice.yousee.dk/
Gode råd til pixeleringer
Pixeleringer kommer 9 ud af 10 gange som følge af for lavt eller for højt signal.
Pixeleringer kan fx komme af:
- Serieforbundet stikdåser, hvor kablet hele tiden køres videre fra en stikdåse til den næste.
- Ældre og uskærmet antennekabler.
- Defekte tekniske komponenter fx fordeler (den kan sidde ved indgangskablet til huset eller på loftet) eller en stikdåse.
- Fejljusteret antenneforstærker.
Det er 11 år siden, at den første iPhone blev lanceret. Det er sidenhen gået stærkt med, at de fleste mennesker har en smartphone og man er blevet mere forvent omkring sin telefons funktioner. Det vil også sige, at behovet for internet i mobilnettet – formentlig det internet, som du i dag kender som 3G eller 4G – og i den forbindelse har teleselskaberne fået lov til at anvende de samme frekvenser, som de frekvenser dine TV-kanaler bliver leveret med. Det skaber problemer nogle steder, fordi signalerne kommer til at forstyrre TV-signalet og derfor skal dine tekniske komponenter som kabler, fordelere og stik være afskræmet korrekt.
Hvis du oplever pixeleringer på dit TV-signalet anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på tlf. 71 992 991 (alle hverdage kl. 11-16.30) eller sender os en e-mail på kundeservice@kabelplus.dk. Vedhæftet meget gerne billeder og beskrivelse af dine interne installationer til din e-mail.
Teknikerhjælp
Teknikerhjælp koster kr. 895.- pr påbegyndt time plus materialer.
TV Filterskift / ændring af TV pakke koster 400.-
Oprettelse af TV pakke koster 400.-
Driftsinformation:
Driftinformation
Grundet vedligeholdelse i anlægget i dag kan der forekomme afbrydelser på TV & Bredbånd frem til klokken 16.00
Kanalsøgning på en Samsung TV
Kanalsøgning på en LG TV
Hjemmeinstallation af TV og Internet
SENESTE INDLÆG:
Indkaldelse til Generalforsamling den 8. maj
I henhold til INAF’s vedtægter indkaldt til Generalforsamling Mandag den 8. maj 2023 kl. 19.00 i Strandgården 19, C Festsalen, eller 21 Beboerhuset, 2635 Ishøj (afhængig af antal tilmeldte) Dørene åbner kl. 18.30. Dokumenter: [2023.04.19] INAF Indkaldelse til Generalforsamling den 8. maj 2023 Du bedes venligst tilmelde dig her: [...]
Nedbrud i Elforsyningen
Der er i øjeblikket ikke TV- og internet i følgende områder: Østergården 42 – 69, Ishøj Søhuse og Strandgården, som skyldes Nedbrud i Elforsyningen i disse områder. Vi ved ikke tidshorisonten på dette, men beklager afbrydelsen. Vi har informeret alle brugere via Mail og SMS. Vi opdaterer når situationen igen er normal. Opd: Fejlen [...]
Indkaldelse til Generelforsamling den 19. oktober
I henhold til INAF’s vedtægter indkaldt til Generalforsamling Onsdag den 19. oktober 2022 kl. 19.00 I Salen, Strandgården 19, C, 2635 Ishøj Dørene åbner kl. 18.30. Dokumenter: [2022.10.19] INAF Årsberetning 2022 [2022.10.18] INAF Indkaldelse til Generalforsamling den 19. oktober 2022 [2022.10.18] INAF gf 2022 Forslag B Ændring af formålsparagraf [2022.10.18] INAF Regnskab [...]